Archiv zákaznického hodnocení
4.89/5 | |
Průměr z 1657 hodnocení |
97.8 % | klientů bylo se službami spokojeno |
1 000 000 Kč | byla největší úspora |
93% (1543) | ||
5% (87) | ||
1% (11) | ||
0% (5) | ||
1% (11) |
Hodnocení
Zobrazit hodnocení pro
Kunovice, 17.05.2017 U cestovního pojištění (AXA Reference super plus) máte v přehledu, že pojištění obsahuje pojištění odpovědnosti za škodu, ale v souhrnu pojištění není uvedeno, že pojištění odpovědnosti za škodu obsahuje. Dobrý den, děkujeme za podnět, úplný přehled obsahu produktu doplníme i do souhrnu pojištění. Produkt AXA Reference super plus pojištění odpovědnosti za škodu obsahuje. Přeji hezký den. R. Bartoníčková |
Liberec VI-Rochlice, 01.05.2017 Ušetřeno: 70 Kč na povinném ručení Snaha byla, ale nevyšlo to o moc lépe. Při telefonátu jsem si myslel, že rozdíl je větší. Děkujeme za Váš komentář. Ve Vašem případě máte již vyježděné plné bonusy, vyšší slevy za předchozí pojistky už pojišťovny neposkytují a sazby se bohužel letos navyšovaly. Ale příští rok Vám opět rádi ověříme, zda přeci jen neušetříte. |
Hranice I-Město, 01.03.2017 Ušetřeno: 200 Kč na povinném ručení škoda že se nedá zaplatit ze zahraniči přes paypal. Dobrý den, děkuji za podnět ke zkvalitnění našich služeb, zatím však platby řešíme standardním bankovním převodem. Přeji hezký den Bartoníčková |
Středokluky, 23.11.2016 Ušetřeno: 2000 Kč na povinném ručení Dobrý den.
Rád bych tímto poděkoval pánovi, který to se mnou vyřizoval, volal mi asi do 10 sekund, bylo to rychlé, a výborně mu bylo rozumět.
Takže bych ho chtěl pochválit za suprovou komunikaci.
Díky moc a mějte se.
S pozdravem Michal Olexa |
Soběslav III, 23.10.2016 Ušetřeno: 1000000 Kč na povinném ručení Profesionalita, dobrá nálada a přívětivost. Dělám s M. Vránovou kolem šesti pojistek ročně a vždy se setkávám s profesionalitou, dobrou náladou a přívětivostí. A když k tomu přidám, že mé termíny hlídá někdo jiný za mě, je to pocit k nezaplacení. Proto jsem napsal milión 🙂 . Přeji hezký večer. Zdeněk |
Praha 5 - Košíře, 05.09.2016 Ušetřeno: 20 Kč na cestovním pojištění Za velkou nevýhodu považuji, že se nedá platit kartou, jinak vše OK Dobrý den, možnost platby kartou je pro nás podnětem na rozšíření našich služeb. Děkuji R. Bartoníčková, Klientský servis |
Nová Paka, 04.09.2016 Ušetřeno: 300 Kč na povinném ručení Není mi jasné, proč jsem nemohl vyplnit konec platnosti předchozího povinného ručení, které teprve nastane (přeci si nebudu sjednávat povinné ručení až v době, kdy už budu bez něj, dělám to přeci předem). Dobrý den, souhlasím s Vámi, že ve většině případů se sjednává pojištění, na další rok v době, kdy je jetě platné předchozí pojištění. Tento údaj je pro novou pojišťovnu spíše informační. V případě, že bylo auto prodáno, či vyřazeno z evidence, pak je třeba uvést datum ukončení smlouvy. R. Bartoníčková, Klientský servis |
Děkuji za podnět k vylepšení našich služeb. Bohužel zatím nemáme možnost platby kartou. Je možné využít internetové bankovnictví, pro pojišťovnu je směrodatné, kdy byl zadán příkaz k úhradě. Pokud je hrazeno pojistné například o víkendu, pojišťovna platby akceptuje. |
Olomoucko, 13.07.2016 Ušetřeno: 1500 Kč na povinném ručení Zadala jsem údaje na bonus, a protože auto bylo na mě přepsáno po smrti manžela, tak bonus byl přepočítán od doby, kdy jej manžel měl napsáno na sebe (což je správné). Je to výborná služba, zároveň s hlídacím psem, jsem velice spokojená. S přáním hezkého dne, Svatava Grmolenská |
Vrchlabí, 14.06.2016 Nelíbí se mi jako kontakt drahá barevná linka!!!!!
Proboha PROČ!?!?!? Dobrý den,nejedná se o žádnou drahou kontaktní linku. Je to zpoplatněno standardně jako běžné volání. Můžeme však zavolat vždy mi Vám, stačí si zažádat o kontaktování na našich stránkách.Hezký den
srovnator.cz |
Luka nad Jihlavou, 07.05.2016 Díky srovnátoru jsem si vybral povinné ručení dle mých představ, ale to bylo ještě v době kdy byly stránky přehledné a zobrazovaly z mého pohledu velké množství nabídek. Nevím kde je problém, ale váš nový přístup kdy se zobrazuje jen pár nabídek se systémem podsouvání telefónického kontaktování na nabídku se mi nelíbí. Koukám že jste se snížili na úroveň konkurence, takže za mě se příště obrátím na jiné poradce. Vážený pane Marku,v poslední době se našem webu měnila pouze grafika. Zobrazení nabídek je stále stejné. Vzhledem k tomu, že jste nám nezanechal žádný kontakt, nemohu Vaši kalkulaci prověřit, zda nedošlo k nějaké technické chybě. V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit.
Hezký den, Srovnátor.cz |
Boršov nad Vltavou, 21.03.2016 Ušetřeno: 300 Kč na povinném ručení Přišlo mi vyúčtování od mé pojišťovny a při porovnání srovnávačem u té samé společnosti jsem ušetřil cca 300kč. Když jsem chtěl po společnosti aby mi dala tu samou částku tak to nešlo, že si mám POV zrušit a znovu založit. A jde o tu samou pojistku u stejné pojišťovny to mi hlava nebere. |
Lomnice nad Popelkou, 23.02.2016 Ušetřeno: 1702 Kč na povinném ručení Vše proběhlo rychle a v pořádku, pokud ještě doběhnou všechny avizované úkony od AXA.S pozdravem
Josef Hradec Vážený pane Hradče,
děkujeme za kladné hodnocení a věříme, že budete spokojený i se službami ze strany pojišťovny. V opačném případě se na nás můžete obrátit a my se o vše postaráme.L. Janatová |
Praha 8-Troja, 05.02.2016 Oceňuji, že důležité dokumenty k pojištění jsou uvedeny u výsledků kalkulace.
K úplné dokonalosti by jste mohli vašim klientům nabídnout finanční bonus (slevy na pojistném) při změně pojišťovny prostřednictvím vašich stránek. Dobrý den pane Burdo,
děkujeme za Váš podnět. Pro naše klienty se denně snažíme domlouvat u pojišťoven ty nejlepší ceny na trhu. Spousta slev je již započtena v kalkulaci na stránkách a další slevy pro Vás máme připravené na telefonu. Slevy ale nejsou vše, co u nás můžete získat. Na prvním místě jsou pro nás služby pro klienta, se kterými byste měl být vždy spokojen.Hezký den, L. Janatová |
Soběslav, 29.01.2016 Ušetřeno: 5000 Kč na povinném ručení Sjednávám ročně 5-6 povinných ručení, vždy s Michaelou Vránovou. Ještě jsem se nikde jinde nesetkal s tak příjemným a pohodovým jednáním. Je vždy usměvavá a přesto profesionální. Její dobrá nálada je nakažlivá. Přesto že uzavírám pojistku a musím platit, mám z toho strašné dobrý pocit a to je malý zázrak 🙂 . Není co dodat. Jen tak dál. Zdeněk Kodada Soběslav |
Sedlec, 25.01.2016 Ušetřeno: 988 Kč na cestovním pojištění Trochu mě znervózňuje, že číslo účtu nemáte napsané nikde volně na webu (pro potvrzení; mail jde snadno podvrhnout). Dobrý den Adame,
číslo účtu na webu nezveřejňujeme, jelikož spolupracujeme s více pojišťovnami a každá pojišťovna má své číslo účtu.Číslo účtu spolu s ostatními dokumenty zasíláme však obratem e-mailem.Případně je možné si číslo účtu ověřit u konkrétní pojišťovny.Hezký den
B. Bukvicová |
Brno-Slatina, 03.11.2015 Ušetřeno: 400 Kč na povinném ručení Škoda, že nelze platit kartou... Dobrý den pane Greple,děkujeme Vám za Vaši připomínku.
Na vylepšení těchto služeb pracujeme.
V budoucnu bychom tuto možnost platby našim klientům rádi umožnili.S pozdravem
Za Srovnátor.cz Bukvicová |
Svitavy-Lány, 23.10.2015 Jelikož už jsem před určitou dobou zjistil že použití Srovnátoru je pro mne a mé okolí nejvýhodnější a při každé další pojistce se o tom přesvědčuji tak nemám k vašim službám nejmenší výhrady a velmi za ně děkuji.
Ať se Vám v podnikání daří .
S vděčným pozdravem
Jaroslav Zmek |
Rumburk 1, 05.09.2015 Ušetřeno: 490 Kč na povinném ručení Je potřeba mít velký technický průkaz vozidla,na což je upozorněno hned na začátku.Jinak perfektní, pohodlné,snadné. Dobrý den paní Kolátorová,děkujeme Vám za Vaše hodnocení.Sjednání jde i s malým technickým průkazem, nejsou na něm však všechny potřebné údaje a je poté potřeba je dokládat.Proto je jednodušší mít rovnou u sebe velký.Hezký den
Bukvicová, srovnátor.cz |